Khemah Ibadah / Mutiara Srikandi

Program : Mutiara Srikandi
Tempat : SMK (P) Jalan Ipoh
Tarikh : 25 Feb-26 Feb 2011
Tempoh : 2 hari 2 malam
Peserta : Pelajar Islam tingkatan 3,5 dan 6 .

Pengalamanku !
Pembahagian Kumpulan
-Seksanya ! I don't want apart from my friends ! Anywat never-m kalau ada salah seorang member yang aku sayang . BUT bukan seorang but 3 orang member yang aku sayang in my group ! It's Auni , Hafizah and my love,Ashira !Pembahagian kumpulan dilakukan dengan memberi kertas kepada para pelajar yang bertulis bermacam-macam perkataan antaranya ialah bunyi itik , lagu sekolah , lagu negaraku , bunyi monyet , bunyi harimau dan lain-lain.Akhirnya , terbentuklah kumpulan . Terdapat 10 buah kumpulan yang dianggotai oleh 15 orang pelajar .  My group is BUNYI MONYET . Consist of 4 girls from form 3 and 11 girls from form 5 .
Our leader ? Lupa pulak nama dia . Sorry ^^

Tapi nama itu bertukar kepada


Riadah
-Perkara memalukan ! Argh ! MALU . Kami kena kepit bola di kaki dan bawa sampai ke kumpulan lain . Uwaa ! Malu , terkedek-kedek jalan and lompat . Aku pergi dengan my mom , Eviyana Allysa . Rasa nak nangis je bila gelak .

Waktu Tidur
-Kena tidur pukul 12.00 malam . Dalam surau yang padat macam ikan sardin dalam tin . Fuiyoo ! Sleep with my Ashira . Ngantuknya ! Tapi tidur macam pejam mata je . Sebab kena bangun pukul 4 pagi untuk solat Tahajjud,solat Taubat dan solat Hajat .

Pagi Esoknya
-Bangun dengan tenangnya dan mandi di toilet blok Tanjung . Don't have much time tapi sempat mandi and masuk surau lambat . Paling lambat ! Nasib baik ustaz lambat datang . Masa dengar kuliah Subuh , apalagi ? Tidurlah . My Mia di sebelah pun tumpang kesian . Dia tak ngantuk pun ?

Teknik Belajar 
-Kekeke , time ni aku tidur sebelah Auni . Dia kata lawak cara aku tidur . Never-m lah . Asalkan bila aku tidur tu terus segar lepas tu . Haha ! Time tu aku dah tanda slot yang dah lepas . Tak sabar nak balik .

Balik
-Yeah ! Balik . Tapi aku tertinggal telekung di surau ! Astaghfirullah ! Terlampau enjoy nak balik . Anyway aku balik dengan Ashira . Sebelum tu teman Ashira ke KM untuk beli makanan . Haha . Pulang ke rumah !
Aku dapat jumpa adek Ashira . kekeke . Comey . Thankie yaw sygg , kasi tumpang ! Love you !

Bonus : Nama group !
Siti Hawa ( CT ) , Siti Khadijah ( KD ) , Fatimah ( Fatty ) , Aishah (?) , Aminah ( Amy ) , Zainab ( Zack ) , Rokiah ( Rock ) , Mariam ( Mary ) .
Yang tiada harap maaf , lupa !